Budżet domowy

 Budżet domowy dla wielu z Nas  jest to  określenie  nowe  , więc  omówimy w kilku zdaniach . 

 Dlaczego w szkole nie uczy nas się podstaw finansów ?  Dlatego ,że Systemowi nie zależy na tym żebyśmy wiedzieli  czym są pieniądze jak je zarabiać i jak rozsądnie wydawać  i inwestować . Do  tego dodać przekonania , które mamy w swoim polu energetycznym zapisane , przekonania te  są nam przekazywane  od pokoleń co prowadzi do powielania ich . to kolejna kwestia jaką zaobserwowałam w drodze mojego rozwoju  . Wychowywałam się w biedzie nie tylko tej  dotyczącej pieniędzy ciągle słyszałam "a po co ? a na co ? a potrzebne ?  i mogłabym jeszcze wiele takich niezrozumiałych dla mnie pytań  wymieniać  ale  skupmy się na sednie omawianego tematu . Żyłam krótko mówiąc w TOTALNEJ NIEŚWIADOMOŚCI .Wieczny brak pieniędzy , brak odpowiedniej wiedzy powodowały , że dokonywałam niewłaściwych decyzji zakupowych kupowałam jak najtaniej  byle jakiej jakości bo miałam w sobie zapis  głęboko wryty , że  jak będę kupować tanie to będę oszczędzać , Wydawało mi się  ba  byłam święcie przekonana , że jak np kupie bluzkę za 30 zł to  oszczędzę  i  g**o prawda bo  te ciuchy za 30 zł to się szybko  niszczyły i musiałam kolejne kupić i tak powtarzałam przez wiele lat ten schemat . 

Budżet domowy to nic innego jak odpowiednie zarządzanie swoimi pieniędzmi . Sama powoli zgłębiam to i uczę się małymi krokami z różnym rezultatem . sprawdzam i testuję różne formy prowadzenia kontroli na moim budżetem  . niedługo pojawią się zdjęcia i najpewniej wrzucać będę na mój kanał krótkie filmy zobaczę jakie pomysły przyjdą mi do głowy .  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Motywacja w gorsze dni

Konsumpcjonizm